Sleepyhead!

Sitter här med datorn som sällskap och äter frukost. Har sovit i 12 h och mår som en prinsessa (nästan iaf). I dag börjar jag jobba kl. 14 och det är så skönt att få sova lite. I vanliga fall hade man haft lite små ångest över att man sovit bort ett halvt dygn men nu icke sa nicke. Gravidkoma, gravidslöa kalla det vad du vill men det är så skönt och välbehövligt. Börjar väl så sakterligen vänja mig vid den här lunken (dock är det ingen rast och ingen ro på jobbet). Sen är Micke snart klar hos Tommy vilket betyder att han kommer att vara hemma de flesta kvällar som jag är hemma iaf, jippie!

Att bero på min lilla hobbit (han gillar inte att bli kallad det men jag tycker att det är gulligt), i går hade vi tvättstugan och han blev färdig hos Tommy ganska tidigt så han kom hem och tvättade han med. Förra gången han tvättade (och gångerna innan det) brukar han bara "knöla" ner tvätten i påsarna när det torkat färdigt. Detta resulterar i att allt blir väldigt skrynkligt. Men i går hade han vikt allting fint i påsarna. Tydligt så fungerar det vanliga "kärring gnället" ibland. Tänk att en sådan liten sak kan skänka en så mycket lättnad och tillfredställelse. Jag kanske är en smula knäpp men jaja.

Hur som haver kontentan av det hela är att det är skönt när ens partner är tillmötesgående och ojoj vad SKÖNT det är att sova!

Kommentarer
Postat av: freja

bebisen kommer kanske på vegas 2 års dag den 24 april? :D

2009-10-20 @ 11:37:34
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Pius McMuffin

Jag dansade glädjedans igår över att toarullen faktiskt var insatt i toarulls-hållaren :)

Puss och kram!

2009-10-20 @ 12:41:00
Postat av: Sabina

Eftersom jag inte är så teknisk av mig så har jag inte kommit på något annat sätt att svara på kommentarerna här (om inte bloggen såklart). Härligt Pia att du också börjar få lite "pli" på din neadertalare :P.



Freja: kul att du kikade in här. Ja den får gärna komma då för jag hoppas att det blir en april och itne maj bebis. Åhhh det känns så långt dit just nu. Vill pussa på den nu,nu!

2009-10-22 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0