v.15

Som rubriken lyder i dag går jag in i v.15. Tiden går rätt fort måste jag säga. Nu har ryktet spridit sig som en löpeld på jobbet. Har fått minst 4 gratulationer bara i dag från kollegor, vilket känns väldigt skoj förståss.

Det som beskymrar mig lite är att jag har börjat få lite ont i ryggen speciellt nattid. Det känns som om det inte spelar någon roll hur jag ligger i sängen, inget är riktigt skönt. Dessutom har det börjat att ta emot lite när jag ligger på mage (vilket jag alltid vill göra när jag ska somna). Det känns som om magsäcken trycks upp i bröstkorgen ja de trycker underifrån helt enkelt. På mornarna går det däremot bättre att ligga lite på mage eftersom magen är mer tom då än på kvällen. Jag vet inte om det är växtvärk jag har i ryggen eller något annat. Vi får se om det blir bättre, som tur är får man äta Alvedon när man är gravid.

Det blir ett kort inlägg denna gång då jag är lite trött med tanke på ovanstående mm. Återkommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: Pius McMuffin

Hej hopp!

Väntar ivrigt på fler inlägg.

Hoppas att allt är bra därborta i horisonten.

Puss och kram till dig och lilla magen!

2009-11-04 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0