Förvärkar och lite övrigt snick snack!

Sen i början av veckan har jag börja få lite förvärkar tror jag. Inga kraftiga sådana de känns som mensvärk och magen blir lite hård. Jippie tänkte jag snart kommer hon kanske ut, men så funderade jag lite till och kom på att många har förvärkar låååångt innan de föder. Så ja man får väl se det som en liten höggravid åkomma helt enkelt. När förvärkarna kommer dock så tittar jag alltid på klockan och jag blir förväntansfull tänk om det kommer fler snart och att de ökar i styrka. Även om jag mår bra och faktiskt även tycker själv att jag är fin i min lilla mage så vill jag träffa mitt barn nu. Se hur hon ser ut, hålla henne riktigt nära, pussa henne och bara ge henne all den kärlek jag kan. Det är som många säger de sista två-tre veckorna är riktigt sega, fast jag måste ändå erkänna att tiden på något sätt ändå går fort. Hm...lite motsägelsefullt kanske men jaja. Ikväll ska vi och magen på 50 års firande hos min kära moster. Det ska bli skoj. I morgon ska vi spela minigolf eller äventyrsgolf som det tydligen heter numera med Mickes kompis Tommy och hans nya tjej (snart sambo) Malin. Till saken hör dock att Tommy väntar barn med ditt ex Viktoria nu i sommar i juli om jag inte minns fel. Avancerad historia det där. Tur att jag och Micke fortfarande älskar varandra om inte mer nu när vi snart blir tre. Jag tycker att vi under de senaste två månaderna har kommit så nära varandra på något sätt. Det känns väldigt bra för vi kommer att behöva varandra och stötta varandra under småbarnsåren.


Kommentarer
Postat av: Vargaa

Då är vi två. Vi kan sitta och ha förvärkar tillsammans. Det kan va latensfasen sa de på förlossningen, men jag tror som du att vi får vänta till efter bf ändå. Jaja, det är ju inte så långt dit heller iof. :)

2010-04-16 @ 14:35:59
URL: http://www.vargaaa.blogspot.com
Postat av: freja

ooooh, snart blir det bebis! laddade precis upp massa bebisbilder på vega i bloggen.. man glömmer hur små och underbara dom små liven är. längtar som en tok efter min lilla son eller dotter.. känns spännande att inte veta!

2010-04-16 @ 23:25:42
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Pius

Bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebis...



Kan man locka fram dem med lite chanting, tro?



Puss Puss!

2010-04-17 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0