Janina och Johan har fått en flicka!

Som rubriken lyder, i går natt (natten till den 25/2) fick de en liten flicka som ska heta Vilda. Har sett kort på underverket på facebook och hon är helt underbar. Pratade även med Janina i dag och allt har gått fint. Lilla Vilda låg och åt när Janina ringde, och Vilda gjorde sådana där söta bebis knorr ljud. Jag var tvungen att gråta en liten skvätt.

Nu längtar jag verkligen efter Leona. Pratar med henne varje dag och nu kan man verkligen känna var i magen hon ligger. För ca 30 min sen låg hon på vänster sida. Lillskuttan är nu 28 cm lång mellan huvud och stjärt. Har även räknat ut att hon borde väga drygt 1600 gram också, vilket är en del och jag fattar inte hur hon får plats i min mage. Dessutom är jag inte så stor heller. Fast magen har växt mycket den senaste veckan. Sen beror det ju på hur hon ligger också, jag tror att hon har legat långt ut de senaste dagarna och då putar magen ut mer. Om ca 2 veckor ska min moster gjuta av min överkropp, det ska bli väldigt skoj. Det är en fin sak att ha kvar sen när bebismagen är borta.

Här är vi i onsdags (dvs i v.31 eller 30+2). Det är så mysigt att ha gravidmage!!!

Kommentarer
Postat av: Pius

Åh, vilken underbar bild!



Puss och kram

2010-02-27 @ 22:22:45
Postat av: Vargaa

Du har jättefin gravidmage. :) Fin bild.

2010-03-01 @ 09:40:29
URL: http://vargaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0