14 juni: Leona går och nu är vi äkta makar

Det är nästan exakt en månad sen jag bloggade sist men det finns ju en bra förklaring till detta. Leona är väldigt intensiv som sagt och vi har haft fullt upp med bröllopsförderedelser. Dessutom har Leona sovit ovanligt lite den senaste tiden, när det var som minst ca 45 min under dagtid. Visserligen sover hon hela nätter och då 11-12 h i sträck så jag ska inte klaga men man hinner inte med så mycket under dagen med en liten torped i huset. Sen har lilla tjejen börjat att gå. Detta var nog för nästan exakt en vecka sen, ja i samband med vårt bröllop mer eller mindre. Hon har sugit på denna karamell länge då det var över en månad sedan hon tog sina första riktiga (faktiskt rätt stadiga) steg. Det som är skönt är att hon är så pass säker på foten att vi inte behöver passa på henne. Känner hon sig osäker sätter hon sig ner. Däremot klättrar hon på precis allting som henne far också gjorde som barn. Äta själv är en annan färdighet som hon håller på att öva på. Det blir väääldigt kladdigt och jag som inte gillar kladd får verkligen stålsätta mig.


Det är så otroligt skönt med sommar och att vi numera bor i radhus är helt ovärderligt. Det är så fantastiskt att bara kunna öppna dörren och gå ut. Är det varmt kan Leona sitta ute och plaska i sina lilla pool. Bilder från poolbad kommer senare.

Även om detta är en blogg om Leona så måste jag ändå lägga upp en fin bild som Mickis tog på oss på vår stora dag.

Det var en fantastisk dag och allt blev helt perfekt med allt från väder till mat. Tack till alla som förgyllde vår dag!


RSS 2.0