6 september: Long time no see

På 3 månader har jag varit borta från bloggen. Det är inte det att jag inte velat blogga utan jag har helt enkelt inte haft tid. På sommaren har man ganska mycket annat för sig än att sitta framför datorn plus att vi har en liten tjej med massa myror i brallan. Jag vet att jag sagt det förut men hon är ett litet vilddjur. Just nu är hon extra i gasen då hon för dryga veckan sen började på dagis. Eller förskola som det korrekta namnet är. Hon stormtrivs och i dag när jag hämtade henne ville hon inte gå hem. Hon har börjat säga lite ord så som "mormor", "katt", "Aj", "mina", "vovov", "där", "titta". När vi säger bil så säger hon "brrrruuumm" och hon förstår väldigt mycket av det vi säger till henne. En annan stor händelse i Leonas liv är att hon i mars ska bli storasyster. De flesta som läser denna blogg vet redan om detta men jag skriver det i alla fall. I morgon går jag in (eller bebisen är det ju) i v.14. Jag tänkte även denna gång gravidblogga då det är så roligt att läsa i efterhand. Bloggen kommer att ligga på samma adress som den gjorde när jag gravidbloggade förra gången http://sabinathompson.webblogg.se. Jag får avsluta detta inlägg med en bild på min vackraste dotter!

RSS 2.0