3 juni: hemma dag med lite fix

Ja gisses nu bloggar jag två dagar i rad. Detta är mest pga att jag och Leona bara varit hemma i dag. Ja vi har faktiskt inte varit utanför dörren det fina vädret till trots, men det är så otroligt skönt. Vi har inte varit hemma och skrotat sen.....ja nästan sen hon föddes i princip.

I dag har jag skickat in bilder på framkallning och som jag tidigare har beskrivit så är det väldigt omständigt att hantera alla våra bilder med två datorer osv. Sen måste jag avbryta mig med jämna mellanrum för att lillräkan vill ha mat eller är sällskapssjuk (för ja det är hon). Leona kan ligga själv på sin filt eller sitta i sin babysitter ett tag men sen tröttnar hon och piper lite för att berätta att hon vill ha sällskap. Supergulligt men gör hon det för mycket kan det bli lite småjobbigt men det är väldigt sällan. Ja, det är bara på kvällstid egentligen.

När Micke kommer hem så ska vi åka och fira min kusin som tar studenten i dag. Det blir skoj då får vi träffa lite av "tjocka släkten" igen. Leona har sin fina fjärilsklänning på sig dagen till ära. Denna är köpt på tradera för ca 10 kr (jag kommer inte ihåg exakt). Dock är byxorna för stora så hon har bara klänningen (som är lite stor den med men det fungerar).


Vi får se när jag har tid att skriva nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Pius

Wip-di-do-da vad jag ser fram emot att träffa er idag!

2010-06-06 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0