10 november: Leona "kryper"

I går la vi märke till att Leona faktiskt har lärt sig att krypa, hon mer ålar och drar sig fram egentligen men det är ju ett sätt att krypa eller? Hon är så söt när hon försöker ta sig fram. Ibland gör hon som små armhävningar nästan. Det är inte klokt vad starka de små är. Vi filmade även hennes krypförsök i går, det är skoj att ha kvar sen. Här är lite bilder på vilddjuret.

        '
Vi la ut en tom hushållsrulle som hon fick "jaga". Det var väldigt skoj tyckte hon (och vi).

Detta blir inte ett så långt inlägg, jag får skriva i morgon med för jag har massa bilder som jag vill lägga i. Även lite äldre bilder som jag hittat.

I dag ska vi ta igen den gången på babysimmet som vi missade. Siliva, Victor och Victors pappa Robert ska också med. Det ska bli väldigt skoj. Det är tur att Leona sov bra i natt. Gisses vad skönt det var. Men jag vet att det brukar vara så att om hon sover dåligt en natt så brukar nästa bli bättre men det är inget man vågar räkna med. I natt sov hon 5 timmar i sträck mellan 22.30 och 03.30 och det är för oss lyx. Jag gick och la mig redan 21.30 så Micke fick ge henne välling vid 22.30. Damen i fråga somnade för natten vid 20.00 vilket också är rätt bra tycker jag. Sen sov hon till nästan 8.00 i morse med undantag för två matstuder på morgonkvisten. Så denna natt vaknade hon bara 3 gånger ungefär. Nej nu måste jag sluta för Leona är på väg att riva ut packningen till babysimmet ur ryggsäcken (busunge).


En osminkad, trött men lycklig mamma! Jag älskar dig Leona över allt annat på jorden!


Kommentarer
Postat av: freja

sötisar!

2010-11-11 @ 10:29:09
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0