15 november: Avslutning babysim och mamma har varit ute på äventyr

För en vecka sen var det avslutning på babysimmet. Lite tråkigt eftersom Leona älskar det men vi ska gå på fortsättningskurs i januari. Det Leona gillar mest med simmet är när hon får simma "själv" i en liten badring. Hon tar sig faktiskt fram själv och är hur söt som helst.

Här ser hon nästan galen ut.

Ihhhh det är så skoj med jetstrålen


Babysimmet börjar varje gång med att vi står i ring och sjunger "åååå skruttenluttenli skruttenluttenli vad heter du......."

Jag har fler bilder från simmet som kommer sen när jag fått in dem i datorn. Som sagt jag kommer att sakna att gå på babysimmet men vi ska ju snart gå fortsättningskurs. Dock är det svindyrt 1250 kr för 6 gånger. Det svider i mammaplånboken men det är det värt. Dessutom har vi en jättebra simlärare som verkligen älskar bebisar och det är super trevligt.

Hur gick det då på kryssningen som jag var på i helgen? Det var väldigt skoj och självklart så saknade jag Leona men det gick faktiskt väldigt bra. När jag kom tillbaka kändes det som om jag inte varit borta. Leona hade haft det väldigt bra med sin pappa och jag tycker att det är väldigt bra att de får egentid ihop.

I går var det ju farsdag och Mickes första farsdag så han fick en tröja av Leona (läs mig) och sen var jag och Leona och hälsade på min pappa (Leonas morfar) på Hälsomässan. Företaget pappa jobbar för hade en monter där. Det var skoj att vara på mässa och Leona var jättesnäll som alltid.

I dag ska jag och några andra mammor från föräldragruppen gå på Öppna förskolan. Silvia och Victor ska såklart med. Vi fyra har blivit lite av två "radarpar" vilket är superskoj. Leona gillar Victor och jag gillar Silvia bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0