12 oktober: Leona vill inte sova och den senaste tiden i bilder

Jaha ännu en natt när lilla terroristen inte vill sova. Har inte sovit med än 2 timmar i sträck heller och är nu lite trött och små irriterad på situationen. Men som min mamma sa när jag pratade med henne aldeles nyss "det är nog bara en fas hon är inne i, det blir bättre tro mig". Jag vet ju det själv också men det var ändå skönt att höra. Dessutom så känns det bättre när man fått "klaga av sig lite". Men bortsett från att Leona inte gillar att sova så är hon helt underbar hon är glad nästan jämt och väldigt nyfiken på precis allt.

Jag vet inte om jag ska börja bakifrån med bilderna eller hur jag ska göra. Nej vi gör tvärt om jag tar den nyaste först. I går var jag, Leona och min kompis Linnea (som för övrigt bor hos oss nu under en vecka till då hon har praktik på Arlanda Express) ute på Lida och promenerade i höstsolen. Det var så härligt. Här är en bild på mig och busbjörnen.




Detta är också en nytagen bild på det käraste jag har!





Mys i på landet (Silverdalen) med tant Pia och Linda


Alfons (mammas hund) var på besök i september någon gång (eller var det augusti)


Lite skoj att jämföra på den understa bilden är Leona 5 dagar gammal och på den översta bilden är hon 4 månader. Lägg märke till att strl 50 sitter pösigt på Leona på bilden när hon är 5 dagar. Hon är så liten där. Tänk att tiden går så fort.


Koftan stickade jag till Leona när hon låg i magen och mössan gjorde jag för någon månad sen. Visst är hon söt?

Så nu orkar jag inte lägga upp mer bilder i dag, men det kommer mer framöver och nu är det ju lätt att föra över mellan minneskorten och datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0