14: solig höstdag och "bloggfeber"

Ja det kanske märks att jag fått "bloggfeber" då jag bloggat som aldrig förr de senaste dagarna. Men jag antar att det är för att ta igen de 3 månader som jag inte skrev någonting på här.

I dag har jag och Leona fikat med Silvia och Viktor, supertrevligt. Som sagt jag och Silvia har alltid massa att prata om. Nästan lite för mycket. Bara vi ska ringa och checka av något med varandra så babblar vi i minst 10 min :). Fast jag gillar det. På måndag efter babysimmet ska vi vara "lattemammor" och strosa runt lite inne i stan och kanske tom luncha.

Micke är i skrivande stund och jobbar lite och jag och Leona ska snart ut och gå med vår granne Cissi.

Här är lite bilder från dagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0