11 januari: Magsjuka och kramgo Leona

I söndags natt blev jag magsjuk på jobbet. Inte så kul kanske så det var bara att åka hem. Som tur var hann jag jobba nästan hela natten innan jag blev dålig. Jag menar det är ju lite irriterande när Micke tagit pappaledig för att jag ska jobba och så blir man sjuk. Detta resulterade i att jag var helt däckad i går och bara låg i soffan. I dag där emot är jag på benen igen och mår faktiskt helt OK. Leona och Micke har hittills klarat sig från magsjukan (om det nu var det, jag vete tusan). Något av det första jag tänkte när jag spydde var "åh nej bara inte Leona blir smittad nu för då blir det ett helsike". Däremot så spydde Leona ner sin nya bilbarnstol i går men det tror vi var åksjuka då hon bara spydde en gång och sen åt helt normalt på kvällen.

De senaste dagarna har Leona varit lite små kinkig och väldigt kontakt sökande. Hon vill helst sitta när oss eller i vår famn. Även om gnället är lite jobbigt så är det rätt mysigt att hon vill vara nära för hon brukar ju inte vara riktigt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0