16 januari: Tvärt om istället

Leona är så rolig. Nu sover hon nästan hela tiden istället, ja som för att ta igen det hon har missat den senaste veckan. Visst hon vaknar fortfarande vid 06 (typiskt) men i går och i dag har hon sovit uppemot 4 h på dagen (uppdelat förståss). Veckan innan sov hon kanske 1-1.5 h totalt under dagen.

Jag tror faktiskt att hon också mått lite dåligt under veckan (då jag och Micke varit sjuka) och det kan nog vara en anledning till att hon varit så himla gnällig. Men nu är hon sitt vanliga glada jag i gen (tack och lov) lagom till att jag ska jobba två nätter. Samtidigt så vet jag att det uppenbarligen är så hon funkar, hon är oftast glad och okomplicerad men rätt vad det är så händer det något och hon blir lite gnällig och sover dåligt i ungeför en vecka. Det är dock väldigt skönt att hon större delen av tiden är jätteglad och snäll. Men som sagt ibland är det jobbigt och man blir väääldigt trött men det är det värt 100 gånger om!

Kommentarer
Postat av: freja

nattmålen började när han var sjuk för ett tag sen och har bara fortsatt. att äta på natten är en vanesak.. tror att marley är så stor som han ska vara. Vega vägde samma som honom när hon var 7,5 mån typ men hon var ju en månad tidig. tar man bort den månaden så följer dom nästan precis samma kurva! :)



Imorgon kör vi igång med 5mm. Vill inte gå upp två ggr per natt - orkar inte upp på morronen med vega då. Det kommer nog gå bra. Han äter massa dagtid :)

2011-01-16 @ 16:38:55
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0