22 januari: Gladunge!

I dag har Leona varit sådär sprudlade glad, helt underbart! I går hade vi besök av Elin, Danne och Alvina 2 år. Elin väntar barn igen och hade en sån där undebar liten gravidkula som jag inte kunde låta bli att klappa på. Dessutom fick jag känna lite sparkar från deras lilla kille där inne också. HELT UNDERBART! Jag kände Alvina sparka en gång när hon låg i Elins mage. ÅH nu längtar jag också efter att vara gravid igen. Det är så underbart mysigt, i alla fall från ca v.20 och framåt, när man kan känna det lilla livet leva rövare där inne. Men än så länge får det dröja lite innan vi jobbar på en till bebis, det är lite saker som ska ske innan dess. Ni som känner mig väl (i princip alla som läser denna blogg) vet vad.

Just nu är Leonas gudfar Christian här på besök och sitter och leker med Leona på golvet.


Det syns inte på bilden men Leona har en Scania napp som hon fått av sin gudfar (han jobbar på Scania). Just nu hör jag hur hon skrattar högt åt Christian. Underbara unge!

I natt har jag sovit hela 10 timmar det var extremt länge sen jag sov så länge. Micke tog hand om Leona och jag behövde verkligen sova ut. Det var så skönt. I dag har vi haft Maria här på besök. Maria är en barndomsvän till mig.

Nej nu måste jag fixa lite middag.

Mina älsklingar (haha fast Micke ser inte vidare glad ut)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0