8 januari: Bilder från helgen

På trettondagsafton var vi bjudna till min pappa och hans fru Nina. De bor i mitt barndomshem i Upplands Väsby. Vi badade bastu, åt god mat, drack gott vin samt sov över där. Detta var alltså första gången Leona sov någon annan stans än hemma. Eftersom Nina också har ett barnbarn (Leonas kusin Demian) som är 2.5 år så har de både resesäng och barnstol. Det är perfekt. Leona dock sov uruselt den natten så jag var helt slut dagen efter. Men snälla Nina tog hand om Leona ett par timmar på morgonen så vi fick ändå lite sovmorgon (hade knappt överlevt annars). TACK Nina!

Leonas morfar sa vi flertalet tillfällen hur söt och fin han tycker att Leona är och det är ju såklart jättekul för oss att höra. Han busade också en hel del med henne.




Det är alltid trevligt med familjemys.

Nu måste jag sluta skriva för jag ska åka och jobba. Tänkte bara avsluta med en bild på min två älsklingar. Leona tycker att det är väldigt intressant att hjälpa pappa att titta i lådor.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Ja, jag minns dig! Grattis till liten. :-)

2011-01-09 @ 10:20:14
URL: http://zackster.blogg.se/
Postat av: Pius

Åh vilka underbara bilder!

Puss och kram!

2011-01-10 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0