2 maj: Leona går och älskar att pussas!

I dag, 1 år efter hennes beräknade födelsedag har Leona börjat att gå. Hennes absolut första steg kom i slutet på februari och något steg här och där har hon lyckats med. Men i dag så tar hon flera staplande steg och inte bara en gång utan flera. Efter detta blir hon överlycklig och får därmed lite självförtroende och försöker i en gång till. Sen tycker hon även att det är väldigt skoj att stå själv och klappa händerna samtidigt






Jag har säkert nämt i tidigare inlägg att Leona älskar att pussas och gör det mer än gärna och till och med på beställning.

Puss på dig pappa!



Detta blir ett kort inlägg textmässigt. Jag är trött och ska snart gå och sova. Avslutar med en bild på mina två muppiga älsklingar

Det finns inga ord för hur mycket jag älskar er!

Oj jag glömde nästan att nämna att Johan och Janina i natt välkomnade sin andra dotter, Pantera. De har redan lagt ut bilder på FB och hon är väldigt söt och lik sin mamma. Drygt 4,4 kg vägde hon, det är repekt tjejen! All lycka till dem!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormor får oxå pussar!! Tack för ett trevligt födelsedagsfirande! Love U

2011-05-09 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0