27 mars: efter regn kommer solsken

I går kväll var min kära vän Pia här och hälsade på tyvärr urartade kvällen i halvt kaos. Leona kissade på golvet för att sedan halka i det, sen bajade hon i badkaret när Micke badade henne, hon var övertrött men speedad på samma gång och inte på sitt bästa humör direkt. Kira satt fast i mina bröst från kl.18 till kl.24, jag var helt slut efter detta och sov i de kläder som jag haft under dagen utan att ha hunnit borsta tänderna. Välkommen till tvåbarnslivet Sabina! Kände mig en smula deppig (tvåbarnschockad) i morse när jag vaknade MEN i kväll har varit precis motsatsen. Riina (Leonas gudmor) var här på besök och båda barnen var på superbra humör. Kira sov gott i Riinas famn, Leona var glad och pigg och sprang runt och lekte. Vi hann både äta i mer eller mindre lugn och ro samt städa i köket efteråt. Ja just det Kira och jag var med och hämtade Leona på dagis också och lilltjejen sov gott i vagnen hela tiden. Plus den tiden vi stannade och lekte i parken med Johanna (Leonas nya dagiskompis), hennes mamma Linda och Johannas lillbror Robin, som inte kan leka så mycket än då han är 4 månader men ändå (Leona avgudar honom). Med andra ord det har varit en toppendag. Alla är nöjda och glada. Vi får se hur natten blir jag misstänker att Kira kommer vara vaken och snutta mycket men nu har jag haft hela dagen på mig att "ladda batterierna" så det känns helt OK.
Våra underbara flickor

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hi, hi nu börjar du förstå hur det är att ha en "Sabina" (underbart men en smula fjättrande). Love U! PUSS

2012-03-28 @ 17:33:33
Postat av: Pia

Ha ha :)



Jag fortsätter den tidigt startade trenden med att på något sätt dra fram det värsta ur Leona vad gäller kroppsvätskor och annat gojs :)



Puss och kram

2012-03-29 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0